Przedsiębiorczość społeczna: Kreowanie wartości społecznej
Długi i wyczerpujący temat artykułu:
Przedsiębiorczość społeczna: Kreowanie wartości społecznej
I. Wprowadzenie
– Definicja przedsiębiorczości społecznej
– Przykłady przedsiębiorstw społecznych
– Związki między przedsiębiorczością społeczną a biznesem tradycyjnym
II. Kreowanie wartości społecznej
– Główne cele przedsiębiorczości społecznej
– Wpływ przedsiębiorczości społecznej na firmy i społeczeństwo
– Cechy przedsiębiorców społecznych
III. Modele przedsiębiorczości społecznej
– Modele biznesowe oparte na społecznym celu
– Modele biznesowe z brakiem zysku
– Modele biznesowe hybrydowe
IV. Przykłady przedsiębiorczości społecznej w Polsce i na świecie
– Polskie przedsiębiorstwa społeczne: Kuchnia Społeczna, SZKOŁA, Strefa Zieleni
– Międzynarodowe przedsiębiorstwa społeczne: TOMS, Warby Parker, Patagonia
V. Wyzwania dla przedsiębiorczości społecznej
– Brak finansowania i wsparcia od rządu i inwestorów
– Konkurencja z biznesem tradycyjnym i negatywna opinia publiczna
– Żniwiarstwo
Podsumowanie:
– Wpływ przedsiębiorczości społecznej na rozwój społeczeństwa i gospodarki
– Potrzeba wsparcia dla przedsiębiorców społecznych aby kontynuować ich dobry wpływ na społeczeństwo
Artykuł powstał przy współpracy z www.menedzermotoryzacji.pl
Najnowsze komentarze